sound of music

Växjö var kanoners!
Kan la ta och berätta om det latero, har även lite snygga bilder att visa.
Men kan i alla fall ta och berätta att vi sov mindre än 2 timmar i natt. Tåget gick kl 09.06 på morgonen bara på grund av sj bajs som har damp dyra biljetter.
Kom i alla fall hem runt 11 idag, sov till halv 4, men är fortarande sjukt trött. stört.
I kväll blir det en fika med marti och sanni, skönt.
Annars sitter och och har word upp, egentlligen borde det finnas en halv rapport där by now... men nej. Får se om det löser sig.
Hoppas ni har haft det bra! love k


Kommentarer
Postat av: LOVISAS

"jag kommer bli så jävla besviken på mig själv om inte jag har skrivit halva rapporten i kväll, jag kommer dö! Seriöst!" <3

2010-11-06 @ 18:02:13
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0