JAG BLEV ANTAGEN!

Jag är så otroligt lättad och glad! Jag fick nämligen beskedet om USA idag! JAG BLEV ANTAGEN!
Även fast det inte är så vanligt att man inte kommer med blev jag ändå jätteglad! skrattade och skrek som en liten tjej! Det kändes så speciellt på något sätt. Ringde upp min usa- buddy och pratade med henne i typ en timme!
Detta är så himla stort för mig, och idag har jag verkligen bestämt mig. Det kommer bli så himla roligt.
Men det som jag inte riktigt har förstått är hur jag ska klara mig utan mina älskade underbara vänner. Jag är seriös när jag säger att jag har gråten i halsen när jag skriver detta. Men nej, allt tråkigt och ledsamt får vi ta i augusti. Får typ ha värsta avskedsfesten eller nått!
Men nu när det känns mer äkta och att detta verkligen är som en förtids process så ska jag ta och skaffa en USA-blogg. Kul att ha med lite tankar innan också tänkte jag. Kommer ju inte direkt uppdatera där dagligen. Men när det händer något eller får papper eller vad som. Men vad ska den heta? om ni vill kan ni gärna hjälpa mig med det! LOVE
såhär glad är jag nu!, xx

Kommentarer
Postat av: malin

Söötis!

2010-10-27 @ 10:44:07
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: malin

uppdatera! :D<3

2010-10-27 @ 18:40:49
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: sixten

Du är så grym! <3 I wish you the best!

2010-10-28 @ 01:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0