Det känns rätt bra nu

TACK ANNA! för att du tog med mig på en springrunda, inte så jättelångt. men det var en springrunda! huvudsaken haha. kanske var ca 3 km. För har mätt upp en strecka som är 3,6. rätt så perfekt för mig, för jag gillar inte att springa långt, men inte heller för kort. men idag sprang vi en liten annurlunda variant. Kan inte bestämma mig för om jag ska börja gyma på friskis eller worldclase heller, sicket i-lands problem. Men ska försöka fixa kort på nått av dem i veckan eller helgen i alla fall. Är så sjukt pepp på att börja träna nu alltså! blir nog en springrunda i morgon också, har för mig att vi slutar rätt så tidigt då.
Egentligen borde jag råplugga spanska nu, har massa svåra glosor plus att jag har en annan uppgift också eftersom jag var sjuk. Latero

pippifågel från london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0