it was just like my first kiss

Satt nyss och kollade igenom massa gammla inlägg här på bloggen!  Det är ju därför jag bloggar, för att läsa,titta och se hur jag tänkte, och vad som hände vid olika tidpunkter och så vidare. Klart jag tycker det är kul att lägga in bilder och sånt, men det hör ju liksom till. Dessutom är det så skönt att bara skriva av sig ibland.
Var så kul att se vad jag gjorde exakt för ett år sen, haha ironiskt nog var det samma gammla lata karin, älskade popcorn och tv som nu hihi. dock tränade jag mer (NOTE: BÖRJA TRÄNA LATA JÄVEL!) såg på idol och hängde med fina vänner. åh, skrev ett inlägg om att jag inte skulle längta för att tiden går så snabbt ändå, SMART DÄR!  tiden flyger iväg, snart står jag där på trappan och skricker att jag är så jävla bra för att jag har tagit studenten!! om det blir om 3 eller 4 år får vi se. Men det blir i alla fall av, snabbare än jag tror.
Nästa vecka börjar dansen, ska få två nya lärare, två killar! kul. Killar som är duktiga på att dansa brukar alltid vara så himla roliga och charmiga! Blir också att fixa gymkort nästa vecka (fasen vad patetisk jag är som skriver det typ i varje inlägg men gör det aldrig...) ae, nu blir det att läsa lite och göra engelskan. fred och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0