Maybe i start a new life

Informationsmöte, chek. Lärolikt och intressant, att det var en riktigt snygg kille med också gjorde bara saken bättre.
Jag har bokat in en interljuv nu också. Hur läskigt?! men jag kan ångra mig ända in till att vi betalar in pengarna. Jag har redan skrivit ett långt inlägg om för och nackdelar och blabla så jag tänker inte skriva det igen. Jag är absolut inte 100% säker, kanske 50-70 eller något. Men jag fick reda på en sak som var lite läskigt. Orginisationerna väljer ut bra familjer i USA, de får tydligen gå igenom en riktigt lång process innan de blir godkända. Men sen är det familjerna som väljer vem de vill ha. Så det kan ju bli så att man inte blir vald, surt. De får kanske 4-5 st att välja mellan så väljer de vem de tycker bäst om. Kul att känna att kanske ingen familj vill ha en haha, mardröm. Men som sagt, detta känns fortfarande väligt ytligt och absolut inte någoting som är bestämmt. Jag måste först klura ut hur jag ska kunna vara ifrån familjen och vännerna ett helt jävla år.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-01 @ 07:50:16
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Din vän

Please don't leave!!!

2010-10-02 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0