played in space

Gick nyss en mysig promenad med anna! har inte så mycket plugg idag, vilket är väldigt skönt. Eller vi har inte haft så mycket plugg överhuvudtaget, förutom engelska och spanska läxor och våra stora provn och redovisningar. älskar föresten hur min linje är uppbyggd. När man jobbar i projekt som vi gör så har man kanske mellan 4-6 veckor väldigt lugnt i skolan och sen i slutet av projektet ganska mycket. Men bara man lär sig att börja i god tid (haha jag är sämst på det, men förhoppningsvis lär jag mig!) så är det inga problem och i de här 4-6 veckorna har man nästan inga prov, bara lite läxor.  Katedral är ju en plugg skola, så det är ju inte sådär överdrivet slappt men slappare än vissa andra linjer! förstår inte hur mina mates i hum klarar sig, hehe mina smarta flickoooor<3
I går var jag ute med frida i sättuna,jättemysigt! feliks som är fridas mammas kille har byggt om i köket, köpt nya möbler och sånt så vi tittade på det, jättefint verkligen! dessu tom springer en liten kattunge runt i huset, jättegullig, dock inte lika kelig som mamman hehe! gick en promenad, hoppade också på stora höbollar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0