The best part of me is you

Hej! har precis kommit hem från dansen. Var jätteroligt som vanligt och nu är vi klara med alla danser så nästa gång gäller det bara att sätta ihop remixen och träna in det där lilla extra.
Jag och van var busiga i dag och skippade sista lektioen, gick på stan lite också. Fick med mig två tröjor och ett skärp från bikbok. Var nämligen 50% i hela butiken, great.  Efter det åkte jag hem och började fixa med garderoben och mitt rum, han även med en tur på longboarden med sofia! funfun, gjorde nästan en favorit i repris (haha) fick upp för hög fart och det kom en bil och ja, men jag skadade inte mig i alla fall. Även i går åkte jag longboard fast med annisen. 
Åh vad jag vill åka på festival!! och det ska vi också, ett as skönt gäng till S!esta. dock har det dykt upp ett problem... ( någon verkar inte vilja att jag ska på festival, citerat sa) Min och även sannas brorsa ska nämligen dansa bal den 4 juni. alltså vad är oddsen?! men det ska fixas ändå på någon sätt, vi får typ ta tåget tidigt på morgonen eller någon .. ae blev verkligen skit sur.

men aja hejdå bäbisar



Kommentarer
Postat av: fia

som du då babe !

men vaaa nej fan vilken otur med balen !

2011-04-08 @ 07:53:08
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg, kolla gärna på min! :)

2011-04-08 @ 15:40:57
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0