det är något fel på mina fötter

haha, jag är seriös med rubriken. Det måste vara något fel med dem. Får så obeskrivligt ont i dem när jag tränar, åker snowboard/skidor, longboard, och även ibland när jag dansar. Det är sjukt irriterande och det gör ju så man inte kan ta ut sig til max.
Frida och jag körde step idag vilket var kul, dock var det inte lika kul när jag tillslut var tvungen att ta av mig skorna för att det gjorde så ont. Men grejen är att det går över direkt efter Det håller i sig i stunden men sen går det över och blir som vanligt igen. Förutom i österrike då, då blev dem typ gula och det var helt stört hur ont det kunde göra i backen, har för mig att jag var tvungen och stanna och knäppa upp och ta av mig några gånger.
såhär ska det inte behöva vara ju. Förstör så sjukt mycket.
Får bli att kolla upp det när jag har tid.

over and out

Kommentarer
Postat av: LOVISAS

jag kommer inte ihåg några gula fötter...+?

2011-02-04 @ 22:43:19
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0