+++++



bilderna är från fias blogg!

Har haft en riktigt fin dag idag. Först skola sen lunch på mokka med tjejerna över, mycket värt.
Blev sedan skridskor på idrotten, med ett riktigt härligt gäng från klassen (alla var inte där) Skrattade nästan hela tiden, men då är ju jag också lite som jag är. Tycker förövrigt om alla snälla fina tjejer i klassen, varenda en av dem.
Efter skridsko åkningen mötte jag upp saknade sanni! åh, var så kul att träffa henne, var ett tag sen nu ju. Åt på subway ( haha, ja jag åt två gånger på stan idag.. tjock. sen gick vi lite på stan, fick med mig en tröja hem.
Gjorde också iordning sängarna förrut, det var bara det att vi satte fel säng i fel rum, så blev lite extra stånkande och stönade. men det var det värt! kommer sova gott inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0