giving up the gun

kolla ner så ser ni bevis för att jag faktiskt tar liiite kort. Så himla dålig på den fronten nu för tiden, det typ... suger.
Fredag it is och jag överlevde "alla" läxor och provet, det var inte så dramatiskt trots allt, och benny vår info&layout lärare tittade snabbt igenom provet och sa att det i alla fall var minst vg. Så det var ju bra i alla fall. Nu ska jag bara sätta redovisningen på 15 min så kanske jag får full pott.
Stressade som tusan till bussen, kom hem, bytte om och drog på ki box med friida! skönt att bara slå ut alla krafter.
Nu sitter jag här och har precis käkat hemma som jag inte gjort sen innan jul. Så kände att det var behövligt med bara en hemma kväll... och det är det! gör absolut ingenting för att rädda världen just nu, så en typisk hemmakväll ska vara ju.
hejjjdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in på min blogg :D

2011-01-29 @ 21:38:14
URL: http://amandanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0