I´m sick

Förklaring till att jag inte har lagt in några härliga spanien bilden än är rätt tragiskt... faktiskt. Har nämligen gått och blivit sjuk. Har feber och en irriterande hosta.  Men känner mig förvånasvärt pigg ändå, inte pigg då men ändå så pass pigg så jag orkar vara uppe en stund då och då. Annars när jag är sjuk brukar jag spendera nästan hela dagen i sängen eller framför någon film. Men i alla fall är det extremt tråkigt, onödigt och jobbig att vara sjuk. Missar massa nödvändiga saker i skolan bla. Det är dessutom ingen läglig tid att bli sjuk på, gransnäs i helgen och vill verkligen inte missa det för allt i världen..  och så går man och blir sjuk. k u l.
Återkommer med något roligt, ttyl

Kommentarer
Postat av: Van

tråkigt söta du! :( men krya på dig :*

2011-01-12 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0