Sånt man gör när man inte har något bättee för sig- 2010

Nu har jag inte det bästa minnet men här är i alla fal någon slags "året 2010" thing.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började gymnasiet, första sommarjobbet, åkte snowboard/skidor utanför Sverige.. säkert massor mer saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften?

lite halvt sådär
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är

5.Vilka länder besökte du?

sverige, danmark, tyskland, österrike och spanien.. eller det var förresten 2011.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
jarrå, vardagsrutin på träningen skulle sitta fint.
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

oj, nej, sämst på att komma ihåg datum. 
8. Vad var din största framgång 2010?

vet inte, lärt mig att ta tag lite mer i saker kanske.
9. Största misstaget?

hm, ja några kommer jag på i alla fall
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

inte skadat mig mer än min vanliga klantighet, annars febersjuk och andra vardagssjukdomar.

11. Bästa köpet?

säkert något fint klädesplagg
12. Vad spenderade du mest pengar på?
säkert fika och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

mina vänner jag mig alltid glad
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

det här vet jag säkert men kommer inte ihåg, åh jag är sämst. borde såklart klicka bak i arkivet, men nej orkar inte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hm svårt att avgöra

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränade!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

åt... haha
18. Hur tillbringar du julen?
men min familj plus mormor och farfar!
19. Blev du kär i år?
nej
20. Favoritprogram på TV?

hehe många!
21. Bästa boken du läste i år?

läste jag sista boken i twilightserien iår? i sånna fall den och elsas mode tror jag.

22. Största musikaliska upptäckten?
OPERA! nee jk. haha har väl inte direkt upptäckt någon fantastisk talang.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

men jobbigt det här med att komma ihåg, kommer inte ihåg...fick i alla fall pengar, som jag önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick?

en hundvalp? ne skoja, det var år 2004. KOMMER INTE IHÅG
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
då var jag på mitt landställe på västkusten tsm med min familj och vickans familj! åt god mat och umgicks,  perfect.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Fanns det säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Style by cookie, ne men vet inte, har väl inte direkt någon speciellt still, rätt tråkig och normal tror jag allt, ta en titt på min skola där alla klär sig lika dant tex.
29. Vad fick dig att må bra?
skratt med vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing tatum i dear john var jag rätt sugen på, annars kommer jag inte ihåg, säkert massa andra snyggingar i dans filmer bla. 
32. De bästa nya människorna du lärde känna.

Mina fina flickor i klassen, gransnäs folk och säkert fler.
33. & till sist - är du nöjd med året?
alla fall andra halvan av året, sommaren och frammåt. Hände inte så mycket på våren har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0