when you don´t wanna lose someone you love

+ skrattade mycket idag.
+tränade med sännizz och ääniizz
+subway
+ sommar/vår planer
+ fina klassisar


- somnade
- missade dhw
- farfar sjuk
- ingenting jag kunde göra åt det.


obehagligt till tusen när man får ett samtal från gamla farfar som frågar om pappa är hemma, svarar att han är i stockholm och då säger farfar att han nog måste till sjukhuset för att han har så ont i bröstet. jag i panik säger att jag kan ringa en ambulans. men inte då, envisa farfar skulle få tag i pappa. han lägger sedan på luren. Jag forfarande i panik ringer pappa. pappa ringer farfar, inget svar.
panik.

inte okej att ens farfar inte vill att jag skulle skicka en ambulans, det sög att pappa satt i ett möte i stockholm och inget kunnde göra heller. Men han lever och mår bra nu tror jag. både mamma, pappa och någon service personal har pratat med honom.
Väldigt onödigt av mig att överhuvudtaget skriva ut det här här. Men nu gjorde jag det.








Kommentarer
Postat av: sanna

ush! :( love you <3

2011-03-30 @ 06:38:43
Postat av: j

ny kategori! Ni bestämmer hur det ska se ut! kommentera EN sak tex.

att jag ska lägga upp en bild på min första tatuering eller något liknande,

det MÅSTE ha med tatueringar och piercingar att göra!

kram

2011-03-30 @ 07:25:37
URL: http://jkaaa.blogg.se/
Postat av: M!!

Gumman! Hade ingen aning.. <3 finns fining!

2011-03-30 @ 19:35:40
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0