Barbro asplund

hola amigos. helgen har varit toppen(y)
var med frida hela dagen igår. började med att vi åkte ner till stan efter att vi hade slutat, jag skulle klippa mig. och nej jag vart inte nöjd (men det blir jag försig aldrig) aja jag vänjer mig nog efter ett tag. sen åkte vi hem och gick ner til centrum för att köpa pizza,hyra film och så. gick hem till frida, åt pizzan,såg på filmen och åt godis och nötter, mumma. se vid 2 nånting efter att vi hade "flummat" runt i några timmar gick vi ut. tänkte först bara ta en promenad med det vrt inte så, vi gick till damir där också karvan va. var där till halv 6 typ? hahaha. något trötta när vi kom hem, aja blev att gå och lägga oss, så somna runt 7 kanske. usch inte bra. vi hade desutom träning halv 10. fick bli att skippa den eftersom vi inte hade sovit alls mycket. gick en riktigt låååång promenix, skööönt. aja sen på källen färgade fritte håret, och ja ingen komentar. men det kommer säkert bli jätte bra sen när hon färgar det igen (: 

texten kan va lite "flumm" är ganska trött kl är ca 2 nu och sov nästan ingenting igår natt. men ska nog se ett avsnitt av oth nu, sen ska jag sova. god natt ! '

tack frida för att du är så himla bra, kan verkligen prata med dej om allt!, skulle inte klara mig utan dig.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0