kenya west - love lockdown

kvällen igår var helt okej, gick ut med frida,sanna,matilda och martina. Det var väldigt mycket folk ute. så vi gick mest runt och snackade med glada människor, vissa kanske lite för glada ...Vart inte så sent sen i alla fall, kom hem runt 1 nån gång.

juste på dagen var ju jag och sanna på bio, hsm. den var faktiskt ganska bra. kanske ingen toppen film men den dög helt klart (y).

I fredags var jag med frida och matilda, var lite hos fridas mamma, tog lite kort men har glömt kameran hos frida så kan inte visa dom. men blir nog under veckan nångång. aja nu måste jag plugga det sista på spanskan, har omprov i morrn, är i alla fall inte ensam om det, mer än halva klassen fick omprov. även fast dom flesta fick G, jag var en av dom. konstigt att man får omprov om man har G i know, men man får helt enkelt stå ut med det om man har e v a.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0