va inte rädd för att dö, va rädd för att inte leva livet fullt ut.



såg nyss lite på tuck everlasting, bra film! och klocka ord, se rubriken. kännde mig rätt odräcklig där jag låg i soffan och deggade som en annan soffpotatis...

hanna kommer på måndag, åhh längtar! jackob kommer nog också hörde jag, gu vad kul! kanske även får träffa annat gransnäsfolk (:, får hoppas på det. på tal om rubriken och om gransnäs. Jag är verklig så himla glad att jag åkte till gransnäs, det har verkligen påverkat mig och jag hade tre av de bästa veckorna i mitt liv. När jag ser bilder eller saker som påminner om tiden där kan jag inte låta bli att bli lite blank i ögonen... hihi (a) pussar /k 

Kommentarer
Postat av: hänii

jag hittade hit! BÄST ÄR DU :D och bäst blir det i lkpgggg, bästbästbäst. SAKNAR DIG (L)

2009-08-09 @ 20:29:24
URL: http://www.lindqvisst.devote.se
Postat av: Anonym

Du är bäst bäst bäst bäst bäst bäst! OHJA! saknar dej också! <33

2009-08-10 @ 00:18:07
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0