mirakelmånad?

dagen har varit hur seg som helst... men ändå varit väldigt behövlig. Sett några avsnitt Gossip girl, sen tittat på de pogram som tv 3 har att erbjuda på söndagar dvs top model och ensam mamma söker. blev att titta på tv och frossa i glass och popcoarn hela kvällen. Känner mig 10 kg tyngre men wtf... man lever bara en gång. Dessutom är det ny månad i dag, kan ju alltid försöka med ännu en " den här månaden ska jag försöka vara nyttig" månad... brukar ju inte direkt lyckas, men man kan ju alltid försöka. Man mår så himla mycket bättre när man äter nyttigt, I love it! Dessutom har jag lite mer än halva barnbidraget kvar, vilket jag gillar starkt, kanske ska försöka spara lite :) HAHA. Kanske blir en mirakel månad.. blir hälsosam OCH lyckas spara pengar. ne nu ska jag sluta babbla och försöka gå och lägga mig, det är trots allt skola i morgon. LATER
ll
fick bli en gammal bild, natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR HÄLSOSAM!!

2009-11-02 @ 18:28:34
Postat av: karin

hahahahahaha nej?

2009-11-03 @ 23:59:57
URL: http://kariinmaria.blogg.se/
Postat av: Veroncia svarar:

fin bild :) var bor du? Ja härligt att para pengar

2009-11-04 @ 00:07:20
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: anna

karin.... KLART SOM FAN ATT DU ÄR HÄLSOSAM! iaf om man jämnför dig med mig o sanna, hahahah

2009-11-05 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0