hemma

jag sitter med någon slags klump i magen. antingen är jag hungrig eller så är det inte här jag vill vara. Österike var grymt jävla bra! kan vara därför jag är lite ledsen nu att komma tillbaka till vardagen, surt är det. Fick jag spola tillbaka tiden ca 3 år skulle jag välja en annan skola, punkt slut. orkar inte gå in på det men fick mig en funderare under resan. vilken skola jag skulle börjat på då är dock väldigt svårt. okej, det är inte skitdåligt på ekholmen men det verkar så himla mycket bättre på andra skolor. Alla människor och sättet man är på, alla känns så himla mycket trevligare på andra skolor, man vet aldrig var man har människor på ekh. Sättet man dömer människor på och att det finns massa "gäng" eller grupper. Dessutom tycker jämt alla att saker och ting är andras fel, man kan inte hitta fel hos sig själv. jaja skönt att skriva av sig lite. poängen med detta inlägg var egentligen resan till österrike men jaja, det får bli med lite bilder senare. Den var i alla fall galet nicebajs och så! tack älskade lovisan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0