beautiful like a rainbow

Våren är snart här (om man bortser att det snöade igår) och det är så underbart med ljusare dagar och att bara kunna gå i skinjacka och tygskor. Annars är det så segt. Händer inte alls mycket om dagarna. skolan på dagarna, segar, tränar eller dansar med undantag att jag faktiskt hittar på nått med mina kära vänner efter skolan. sen på kvällen säger jag alltid att jag ska plugga, dock har det varit väldigt dålig på den fronten på senaste  tiden.
Har lite ångest inför sommaren faktiskt. Om vad som händer och vad jag ska hitta på. Har inte mycket planerat så som det ser ut nu. Det kanske blir att jobba på gransnäs men är jätte osäker, hmm får se lite. Mamma och jag kanske ska åka utomand några dagar i mitten av sommaren, sen ska jag väl vara på landet också, kanske någon festival, göteborg,sthlm och kanske gå på "danslägger" i början eller slutet av sommaren. och ja det är i princip det jag har "planerat" om man ens kan kalla det planering. eftersom ingenting jag nyss rabblade upp är bestämmt. Annars får man väl hoppas på mycket värme här i Sverige och många härliga dagar med vännerna! får hoppas det blir en bra sommar i vilket fall som helst. ta hand om er! LATER

blev en helt random bild på en fin sjö, eller snarare kanske en liten turkos plätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0