Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen!

Gaaah! Fan vad jag är bra! Jag skrivet just nu från mobilen! Någonting jag försökt men inte lyckats med på ett halvår! Jag är just nu på mitt land. Det är faktiskt ganska dött här och inte så där överdrivet kul direkt. Men det blir det ändring på på lördag för då kommer s&a! Muy divertido. Har också räknat ut att det bara är exakt en vecka kvar i morgon tills jag fyller år. Alltså sista veckan som 15 åring, hjälp vad tiden går snabbt. Ne nu är klockan snart ett och jag är inte ett dugg trött, borde kanske sova lite ändå. Jag och pappa ska till Stenungsund i morgon bitti, kanske köpa en till bärbar dator som mamma kan använda som skrivdator och dessutom bra att ha en till på landet så vi slipper slås om den andra.. Jaja jag hoppas verkligen detta ska funka nu! Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0