ettplusettblirtvå

TJABBAAA! måndag it is och det är nu sjuuukt nära till slutat, eller början? jaja, någonting i alla fall, och det någonting stavas slut på skolan! eller i alla fall den obligatoriska... men nu då? börjar livet nu eller,  om inte det redan varit. haha mycket man kan sitta och diskutera med sig själv. Tränat idag, körde väl på sådär, frågan mig själv varje dag när den där sabblans hårdträningen ska komma? haha, jag tränar i alla fall, hvudsaklien:) I kväll tänkte jag se bakom kulliserna på sex and the city 2. ruligt. Så tänkte jag och några andra töser att vi skulle gå och käka middag någon dag och sedan gå på satc 2! blir dock kanske inte förens nästa onsdag... tänkte för att fira att betygen är satta och vi har "sommarlov" eller nja, men nästan i alla fall:)
två favoriter just nu

Kommentarer
Postat av: LOVISAS

Tack gummsan! <3



Fina ringar btw. :D

2010-05-25 @ 12:22:34
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: anniis

fin grisnäsa på dödskallen :)

2010-05-25 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0