Johnossi

haft studiedag idag!
åkte ner till stan med fia där vi mötte anna o sanna. vi satte oss och fikade på en uteservering. Sen gick vi och tittade lite i affärer, hittade fias syrra och hon berättade att johnossi skulle spela på en skivbutik i linköping! liksom JOHNOSSI! jag tycker verkligen de är apgrymma! så vi gick och tog en glass på bosses och så gick vi till skivbutiken och... de var bajsbra! dock spelade de bara tre låtar men vilken röst! Gaah. blev lite småkär faktiskt.
de ska tydligen spela i sommar på massor med platser, så hoppas man får se dem igen med förhoppningsviss lite mer drag i publiken haha. ne nu ska jag titta lite på biologin, lär väl ta ett tag. har fan HELA boken tills på onsdag. fast tror inte jag ska plugga så mycket för det är np och de ska man faktiskt inte behöva plugga till!
Mellan onsdag och torsdag är jag ensam hemma, jag är verkligen helt själv haha. ingen vuxen alls att nå typ. mamma ska till sthlm, pappa till holland, mormor till danmark. hah finns ju alltid grannar och sånt menmen. så tänkte kanske dra hit brudarna på onsdag, (för vi är lediga på torsdag också) och typ grilla och ha det mysigt. får hoppas på bra väder bara! ne nu ska jag väl ta tummen ur röven och titta lite smått på biologin! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0