The last song

hola! lördag? ne fredag va? ingen koll nu när vi hade ledigt sen i onsdags kväll haha. igår var jag på bio med sanna, anna och fadia.  vi såg The last song. bra men supersorlig! tror inte det fanns en ända torr kind i hela salongen! tog sen bussen till ekh centrum där jag skulle hämta min cykel... klant som jag är började jag tänka på att det går omkring en våldtäktsman i ekholmen. så jag får lite smått panik när jag är sisodär 200 meter ifrån däR övergreppet hände! haha blev verkligen skiträdd! började låsas prata i telefon, meningar som "jag är hos dig om 2 minuter" och " ja jag ser dig nu mamma" dök upp rätt många gånger under den 5 minuters långa cykelturen haha. tur att jag inte mötte någon för då skulle jag nästan pissa på mig... jag skulle vilja skriva att detta typ aldrig händer mig men då ljuger jag, kan få ryck ibland och tro att någon ska överfalla mig med kniv i ryggen HAHA. okej nej nu måste jag sluta dela med mig av min weirdo hjärna. Ikväll blir det att träffa frida och fia och sen får vi se vart vi tar vägen. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0