Light up my life

stötte på extrem lycka idag! köpte nämligen en longboard! eller jag gav affären 500 spän för att hålla brädan tills på lördag då pappa kommer hem från holland och betalar resten! but still! den är ändå min. bara att jag inte får åka på den förnst lördag! längtaaaaaaaaaaar. köpte också en snygg kjol för ynka 29 enkronor, värt.  jag var alltså på stan med tjejerna idag, åt lunch och så,mys. gick nyss en liten promme inne på ica med lovisan, köpte lite smått och gott tills i morgon då vi ska grilla med några gransnäs tjejer, älskade saknade tjejer! ska bli riktigt roligt. hoppas bara på att vädret blir bra. nu ska jag slösa bort lite tid genom att glo på någon film, sen antagligen sova. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0