just like a papercut

Hittade det här på en treas blogg på min skola.



Vanligaste livsmålen.

 

 

1. Gå ned i vikt

2. Sluta skjuta upp saker

3. Skriva en bok

4. Bli kär

5. Bli lycklig

6. Skaffa en tatuering

7. Dricka mer vatten

8. Gifta mig

9. Resa jorden runt

10. Åka på en resa utan fastställt mål

11. Se ljuset i norr

12. Lära mig spanska

13. Spara mer pengar

14. Kyssas i regnet

15. Fotografera mera

16. Skaffa nya vänner

17. Lära mig spela gitarr

18. Köpa ett hus

19. Bli kvitt mina skulder

20. Läsa fler böcker

 

(Källa: www.43things.com)

 

 

stämmer så jävla bra, sjukt! inte alla kanske 100% men äh nästan.


Kommentarer
Postat av: frida

haha, vad sjukt! tänkte också kopira från hennes och lägga in på min blogg för jag tyckte det stämde så bra! :)

2010-11-04 @ 01:40:47
URL: http://friidaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0