25 fula webcam kort

tog nyss ut min frustation i de här 25 helt fantastiska bilderna! vi har redovisning i morgon, och det går väl sådär, jag har skrivit ner allt som ska skrivas ner men det känns som om nått fattas! men aja, man kan ändå bara få g så det är rätt lugnt but still. I går var jag på bio med frida och fridas släkting maria, vi såg i rymden finns inga känslor och den var jättebra! sen gick frida och jag runt lite i stan, tog sen bussen till lovisa och sov där. vi sjöng och spelade gitarr långt in på natten, mys! Gick/cyklade sen hem och har inte gjort nästan något vettigt alls( korten över räknas inte) försökt pluggat lite men nej, det vill inte. jag är sämst på att plugga, jag kan inte, det går inte! åh frustrerande. aja, ska väl göra ett sista försök innan sängen sen, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0