everybody say weiho

Gårkvällen var väldigt fin. Började hos sanna med lite partajande, spel och lekar. Senare tittade även Becca och jossan in ( fridas låtsas syster ) och vi drog vidare in till danmarksgatan där tre hockey grabbar hållde hus. Frida, sanna och jag tog en taxi hem vid cirkus halv 5... inte skönt någonstans hehe, slocknade direkt i sängen och vaknade av alarmet ( inte okej på en söndag) menmen, jobbdax! segt som vanligt men kul när man får leka kunnig hehe, dvs när folk frågar om saker och man kan faktiskt svara på frågan för ovanlighetens skull. Sen åkte pappa & jag ut till MIO för att inhandla lite saker till mitt rum men även vardagsrummet, detta blir nog jättebra tillslut tror jag! Har även hunnit med att plugga lite, men faktiskt inte deggat ens 10 min framför tvn, rekord? nej usch vad hemsk att det skulle vara rekord.. inte okej, aja.

hoppas ni har haft en bra helg! bresos




snodde lite bilder från gårdagen från sannaarreby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0