För att sammanfatta... ätit

Hittils har mitt lov varit så himla bra. De kommande dagarna ser inte heller ut att bli sämre. Så det känns riktigt bra.
Det har varit supermysigt att ha hanna & jacob här och skulle jag sammanfatta vad vi har gjort är det typ.. ätit. seriöst det ända vi har gjort.. typ.
Igår kväll var vi tex uppe tills kl 6. Satt och snackade och åt i 7 timmar. Först var det vi fyra men sen var lovisa tvungen att åka hem och sova ut ordentligt, stackaran har gått och blivit sjuk. Men´jag jacob och hanna satt och snackade ända till klockan 6. Åhh det var så mysigt.
Vi har också hunnit med att träffa andra härliga människor, så som andra gransnäs peps.
Idag drog de hem till sig och efter det tog jag en fika med fina tjejer från klassen, mysmys. Dock var inte  ida med så länge för hon blev sjuk. uschusch ikke roligt.
För att sammanfatta har jag alltså haft det mysigt... ha och ha.
I morgon blir det att köpa ny garderob och på kvällen förmodligen partaj, på fredag med och sen drar jag till sthlm med mamsen. MYSIGT.
mysigt är ett bra ord. mysmysmysmysmys.
hejdå / mysmongot


coola....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0