Nu är det dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör

Fredag it is och det innebär SPORTLOV. yesyesyes säger jag bara. Firade det med en fika på eh med några fina klassisar. Sen blev det tacomys med familjen och nu har jag precis duschat och snart bär det av till linnea med oldisar. Kanske även hinner med att träffa lovisan, annars får det bli nu i veckan med favvo gransnäs folks. suuuper. Glad att jag har så underbara människor omkring mig, kommer vara så himla jobbigt att lämna dom, en dag jag verkligen inte ser fram emot men samtidigt även gör eftersom det är den dagen mitt förhoppningsviss livsäventyr börjar! see you




fick bli en bild på sööötnosen och moi


Kommentarer
Postat av: fiiiiiia

hihi, pussss !

2011-02-19 @ 14:05:25
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0