the past is the past but you can always decide your future

Hooolaaaaaaaaa blogggen.

allt bra? brabra. Hur det är med dig? jorrå det funkar, livet flytter rätt bra.

skojarrrrn.

okej tillbaka till det normala!  Bara några ynka dagar kvar till lovet, yeay. Blir att umgås med min älskande vän lovisan än del, förhoppningsviss träffa saknade hanna och jacob och andra gransnäs folks. Åka till sthlm med fina vickan och träffa alla de andra vänner som förgyllar mitt liv. Sound good to me!
ska väl försöka slänga in jobb och träning också.
Usch det känns konstigt att inte åka skidor/snowboard på sportlovet. Det som jag alltidf har gjort så långt jag kan minnas, förutom förra året då. Saknar släktstugan, morfar och bara att familjen umgicks en hel vecka. De veckorna kommer alltid betyda så mycket för mig.
jaja slutbabblat.


min sanni och moi i spain, underbar vecka


Kommentarer
Postat av: LOVISAS

Så du menar att vi ska älska i helgen?

2011-02-16 @ 18:50:02
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0