yeah right

Min dag idag började inte alls bra, efter jag hade ätit frukost satte jag på datorn... Vilket visadre sig inte var något posetivt alls. Det hade kommit in någon slags virus i dator! Men det konstiga är att jag har virus skydd och det står att allt på datorn är skyddat. Men det kom upp varnings skyltar om att datorn skulle krascha och att data skulle gå förlorat .. OM jag inte köpte ett skydd för typ 79 dollar. Men ba que?! tror det är något slags lureri, typ ni vet GRATTIS du är våran 9,9999999 besökare! du har vunnit en miljon! Men grejen är att på de skyltarna är det bara att klicka ner, men nu är hela bakrunden fyllt med massor med siffron och stora röda bokstäver som står att datorn kommer krascha. ändå läskigt, blev typ helt förtvivlad och började typ gråta eller ok jag grät! tänkte på alla nästan 6000 bilder som speglar så många minnen på datorn. Så jag jag tog alla usb:n jag kunnde hitta och la över de viktigaste bilderna sen efter kom det upp en skylt om att datorn stänger nu ner för att skydda windows.
Ringde kundsupport, och de kunde inte hjälpa mig för att datorn är äldre än två år, jävla skit. ska ringa på måndag igen.

dagen blev dock bättre när jag och pappa åkte ner och köpte en ny säng till mig.  var bara tvungen att skriva av mig lite, sov sött.

Kommentarer
Postat av: anna

NOOOOOOOOOOOOOOO ingen mer EY MARINE!! :(:(:(

2011-01-30 @ 00:34:27
Postat av: karin

eller hur!!! det suger. Men jag hoppas verkligen det går att fixa!

2011-01-30 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0