UPPDATERING!

NÄMEN?! uppdatering heheh. Förvånade? Jag är i alla fall.

Jag har redan skrivit här att jag förmodligen kommer att stänga ner denna blogg innom kort. Kommer ha kvar den såklart men med något häftigt lösen på lixom.
Anledningen till att jag skriver är att det ibland är tråkigt att skriva i den andra för att jag måste tänka på hur och vad jag skriver. Har fler läsare där plus att min familj läser. Skulle mamma läsa det här skulle hon tycka min svenska är apppppp dålig och säga att man gör inte så där många pn .... typ. Skönt att bara flumma runt med skrivandet. För det är ni ju ganska vana vid vid det här laget snyggingar.

Just nu sitter jag i soffan med min gosefilt över mig och datorn i knät. Fotbollsmatchen Brasilien-Norge står på, norge kommer nog garanterat förlora. Väntar på att Sofia har ätit och blir sedan att hänga med henne en stund, saknade unge.

Har också börjar jobba med mitt hjärtegull, sannibannani. Dock brände jag mig idag så är tjurig på att jag kanske kommer få ett fult ärr. Annars är jobbet ganska roligt, barnen är jättesöta och det är kul att jobba med en kompiz. Är ledig på tisdag och torsdag nästa vecka så det blir skönt. På tisdag ska dock jag och pappa upp JATTE tidigt på morgen för att åka till Amerikanska ambassaden för att fixa visum och leta efter lite presenter till min värdfamilj.

I morgon ska pappa och jag gå på stan lite, ska titta efter ny Dator och Kamera. Blir nice.

Ni får ha det kalasbra, så kanske det trillar in ett nytt inlägg snart igen. Hajhaj


fick bli en bild på me & vani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0