Busig

Just nu sitter jag i en av de bruna stolarna på bibblan. Ni vet de som står lägst fönstren, som är Irriterande att sitta i för det finns ingenstans att luta huvudet. Jag ska egentligen jobba men jag tog en paus. Är så himla trött, sådär trött så man inte ens kan hålla ögonen öppna, ni vet. Sjukt jobbigt. Jag är också nervös, mamma ligger just nu på operationsbordet. Det är inget stort eller farligt ingrepp men tycker fortfarande att det är jobbigt att hon sövs ner. Om jag inte somnar när jag kommer hem tänkte jag fixa med alla bilder, siesta och studenten plus lite random. Skulle vara skönt att ha gjort det, kul att komma mitt i juli och ba, juste här är då axels student som var för mer än en månad sen! Ne va. Aja, sjukt tråkigt at blogga utan bilder! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0