fast vi båda vet

Kom hem från göteborg i går efter en riktigt lärorik och rolig helg. Så skönt att prata med personer som känner och går igenom samma sak som en själv! Det är så otroligt mycket att tänka på så om man inte är i samma sits så är det nog svårt att föreställa sig.  Kul att ha louise som resesällskap också! fin tjeja.
Dock var det inte lika kul att komma hem sen på söndagen... efter bara några timmar hemma så började jag må jätteilla, spydde också lite frächt sådär. Sov nästan ingenting i natt pågrund av illamående, i morse drog jag en fin en igen. Så stannade hemma från skolan. Ville ju inte smutsa ner katedrals fina golv liiiiiix. Dock var det helt helt helt fel dag att vara sjuk på.. missade två prov. Vissa skulle kanske tycka det var skönt men tycker bara det är jobbigt att missa saker. Plus att jag desutom tänkte på det hela helgen och nu måste jag dessutom tänka på det ännu längre. Men nu har jag mått bra i några timmar, har lyckats plugga lite tom. Så om jag klarar natten och känner mig bra så går jag till skolan i morgon. Eftersom jag inte har någon feber eller något, och maginfluensa håller väl i sig längre? så det är det inte tror jag. Var kanske någon matförgiftning eller något sådant. elller bara en kort variant av maginfluensa, vet två som har haft likadant. aja slutbabblat.
Ska också träffa fina sanni i morgon och det vill man ju inte missa!

peace.


Kommentarer
Postat av: linnea

karin, kolla vad jag hitta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=t3_lLs59dhg

2011-03-22 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0