heyhey youyou

haha ursäktar mig för förra inlägget. kan dock inte garantera att det inte kommer fler sådana... trust me, it will.
I alla fall! Klass festis hos sofia snygg bjurs åker. Blev en fin kväll med klassen i alla fall. Blev dock lite sent på grund av en saaaaaak. Sov  över hos fia med van söt ly i en jatttejatte skön säng, jag älskar fias hus! och allting med det, ha vilken tönt jag är.
Innan festisen blev det middag och grejer och ännu tidigare körde van och jag slut på lite kalorier på worldclass... om ni ville veta.
Idag har jag " håll i er" jobbat och käkat pizza! OMG. ne okej busigt.
( jag sa ju att det skulle komma fler sådana inlägg)
peace out









tog bilderna från fias blogg!


Kommentarer
Postat av: Van

diggar dina inlägg karin!

2011-03-27 @ 22:53:57
URL: http://niondejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0