something in your eyes makes me wanna lose myself

Vaknade av att jag hade världens konstigaste drömmar. haha dör. Dock för lustiga att dela med mig av! och det var inte om usa för ovanlighetens skull.
Åkte sen till jobbet och jobbade några timmar, åkte hem, såg några avsnitt av one three hill. Åt middag såg solsidan och ja nu sitter jag i soffan och ser på bröllopsfotografen. Helgen har varit väldigt lugnt men fin. Berättar om den sen tänkte jag. Skulle bara visa att jag inte är världens sämsta bloggare trots allt. puss och kjam och grattiis


Kommentarer
Postat av: fia

haha kände mig lite träffad där ;) men det är bra gulle!

btw såg precis klart femte säsongen nu !! iiih

PUSS

2011-03-13 @ 23:35:13
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0