i wanted you to fight for me



I fredags var jag på Cirkus cirkör med mormor! Det var jättemysigt och de var otroligt duktiga. Dock tror jag att förra gången var en anning bättre! I går var jag med malin, såg på melodifestivalen. Låten är ju så jävla töntig men jag måste ändå få tycka att scenframträdandet var superbra, och energin på scenen också! att han sen är så jävla snygg så man vill dö ibland gör ju inte saken bättre... menmen kass text på låten helt enkelt. Dannys tyckte jag i sånna fall var bättre, dock var hans låt också lite ja.. enformig. Efter melodifestivalen satte vi på just like heaven, kan inte tröttna på den filmen. Malin hade också sett den... kom hon på efter mer än halva filmen haha söt. Hade i alla fall en jättemysig kväll med fina malin. greate by


Kommentarer
Postat av: m.

ja det var spuermysigt!!

hihi ja är bäst, ja vet... haha, not. ;)

puss

2011-03-14 @ 21:17:44
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0