fredag den trettonde

Alla i min klass var lediga i dag förut jag och några andra som hade engelska nationella, ovärt. Jag stammade sönder och det gick inte bra så nu känns det bajs. Gick och jobbade några timmar och tog sen bussen hem, ska snart städa och i kväll blir det ming mat, fasen vad gott!

Igår hade vi en lektion och efter det lunchade jag en snabbis med fia och matilda! väldigt längesen så det var trevligt :) På kvällen drog jag till annefried där rätt många från klassen hängde. Blev inte så länge dock eftersom sista bussen gick vid halv 12.
Nu ska jag snart städa lite och bara ta det lugnt, se på någon bra film eller något sånt.
Ha en bra fredag ! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0