Paul walker



Denna heta skapelse la jag in här på bloggen för några månader sedan. Kännde att hans utseénde var värd lite mer uppmärksamhet. Jag och sanna drog en sen spontanbio i går, blev fast & furious 5. Den var grymt bra! trots alla överdrivna scener och mycket pangpang. Den kunnde liksom inte bli dålig med paul walker med. se den!

I dag har vi endast haft 2 ovärda lektionen. Efter skolan satte sig jag och några tjejer från klassen oss på steves för lunch. Sen drog jag och jobbade lite och gick sedan till Sofia där fina flickor låg och glassa. Solade och badade en lång stund och hade det jättehärligt! Tycker om mina fina tjejer i klassen, de är gryma!
I morgon ska jag upp typ vid 7 så blir att bara stanna hemma, sätta på någon bra film och bara ta det lugnt! Ska nämligen på informationsmöte i stockholm angående usa i morgon. Blir nog kul, dock är mötet 6 timmar så kan ju garantera att min rumpa kommer somna. Ha en fin fredagskväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0