racoon

I morse vaknade jag av mig själv klockan 9.30. Perfekt tänkte jag, då hinner jag verkligen få ut något av dagen. Gjorde en god frukost och dammsök köket som jag hade lovat mama att göra. Skulle sen åka till gymmet och träna nån timme för att sen åka hem,äta lunch i solen och sola lite. Skulle sen sätta mig med läxorna och så fick jag göra vad jag ville. Det var dagens planer. Men precis när jag ska gå till bussen så kommer jag på att jag kanske borde kolla om det går något bra pass... möts istället av :studio fitness öppnar kl 1500 idag. Haha sug.
Där sprack mina planer.

Men gör det lite omvänt istället bara :)
Tänkte snart gå  ut och sola lite, sen plugga lite tänkte jag. Läsa lite i min bok och kolla igenom matten.
drar sen till gymmet och SEN får jag göra vad jag vill! låter också väldigt bra tycker jag allt!

Mötet igår var föresten väldigt roligt! Fick ett bra samtal med våran kontaktperson hanna, en jättebra föreläsing från Rod, san diego ( skapligt advundsjuk på en kille som hade honom som värdpappa )och tonvis med information om allt och inget inför året! ALLTSÅ DET ÄR INTE LÅNGT KVAR!! måste fan börja packa! haha skoja.
Men har faktiskt gjort en liten packningslista på nödvändigheter, typ svensk godis, vaniljsås, tandkräm, tamponger, osthyvel.. haha. ne jag ska ju inte ta med mig sverige. Det jag egentligen vill packa med är er! och min lilla söta familj.


PUSSSSSSSSSSSSSS


bra låt från racoon... ett av favorit banden just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0