will you be mine, if i let you?

Idag var både en bra dag och en lite sämre dag. Men så är det ibland.
Konsentrerar mig på det posetiva i detta inlägg känner jag. Fick tillbaka 3 bra resultat från prov och inlämningar vi haft, vilket känndes superbrao. Sen träffade jag van en snabbis och köpte en fin kavaj. Efter det gick jag till studiofitness och köpte gym och pass kort för två månader, träffade sen sanna och snackade, gick på stan och åt, mysigt! Gick tillbaka till fitness och körde body pump, vilket var jobbigt men otroligt skönt efter!

Hade egentligen inte så mycket att skriva om men I helgen var van hos mig, vi åt och såg på harry potter, och drog sen vidare till jenny! Tycker om min van så otroligt mycket, hon är fin.

På Söndagen hade jag dansuppvisning, vilket var så jävla kul! kick!!

annars rullar det på och jag har börjat räkna ner veckorna, dock vill jag inte det... allt är bara sorgligt.

bye

Kommentarer
Postat av: Van

du är fin min gullis! och det kommer verkligen inte bli desamma utan dig i tvåan :(

puss!

2011-05-10 @ 21:18:30
URL: http://niondejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0