christmas time

Det här inlägget kommer bli väldigt långt, det känner jag på mig. kan ju vara för att  dålig uppdatering, men men. let's go.

Vi börjar väl med julen. Den var mysig, långtåkig, men mysig. min farfar och min mormor var här. Julmat,kalle,julklappar och hela packetet. Fick det jag önskade mig och lite små saker. + ett objektiv !  ett riktigt bra sådan också. 70-300 mm, så nu har jag två bra objektiv, blir säkert några fler i framtiden I hope!
Dagen efter gick jag en lång promenad med min mamma och sen på kvällen singstar abba med fritte, ruligt.

den 26, alltså i dag var jag hos mina kusiner dock var bara en hemma för att min andra kusin är i sydamerica. men hur som helst var det jätte kul att träffa henne, var så himla länge sedan. dom har byggt ut sitt hus så vi kollade lite på det och så, det var hur fint som helst. Tog också en promenad, bussade lite med alice(deras hund) galning är hon. Ja och sen åt vi lite ( läs massssssor) så när jag kom hem var jag propmätt,dåligt samvete för att jag hoppade över träningen också. så vad gjorde inte lilla hurtiga jag. jo tog en joggingrunda på drygt 5 km. häääärligt. så nu är det cup i morron och lång promenad på söndag, shopping på måndag,sola på tisdag och nyårsafton med vickan på onsdag. Så ser mina sista dagar ut på 2008 i alla fall. ciao /k

föresten så saknar jag min älskade sanni någon otroligt mycket.
jag behöver henne!<3

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG ÄR HEMMA! <3

har saknat dig, vi ses imorn ;d<333

2008-12-28 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0