Gbg med brudarna!

Liseberg &universeum

Helgen var super kul med sanna sofia och frida. Det finns så mycket att berätta men jag ska göra det bästa att skriva det roligaste, vilket är svårt eftersom allt var perfa. ni får läsa om ni har lust förstås hah.


Dagen började med att jag gick upp ca 7 tror jag, eftersom bussen skulle gå halv nio och vi skulle samlas tio över vid sporthalen. Bussresan gick snabbt, vi gjorde ett stop i jönköping vid kfum, fick massa information om deras verksamhet typ, och så käka vi lite. Sen när vi entligen var framme, var det första vi gjorde var att åka bergsbannna, härlig oså jao. Åkte massor, och när vi ståg i kö till kanonen fick vi lite sälskap av nåra spanjorer, haha :) vart ett snyggt fota av oss på flumraide när alla skulle blunda också.. sen var jag feg och int vågade åka höjdskräcken och uppuppskjutet fast jag har åkt dom alla andra år, va fotograf ist :) När vi var uppe på "kullen"  så var det nåra killar som bara hoppade framför oss och ba :BOOOOU till oss så jag 100 år efter ba aahhh va fan görru!,som tur var hörde han det int :p Men sen på kvällen var det ingen kö så då skulle vi hinna med att åka höjdskräcken och uppskjutet igen, och ja åkte dom! yehh riktigt härliga var dom. Men favoriten är fortfarande balder. så härlig!
Nästa dag vart det  universeum, gick snabbt igenom alla grejor och sen gick vi ner till stan och käka, han kolla i en affär tror jag men alltid nått, bussresan hem var segare än ditt, ville bara åka mer o mer. vågade inte sova heller för ajg trodde hela tiden att frida och sofia skulle ta kort på mej, men efter att jag tjatat på att dom fick lova att int ta kort, halv sov jag en liten stund innan jag fick en blixt i huvet. aldrig sova på en buss med dom tjejerna igen i alla fall! haha,  underbart kul med er bruts. ni är bäst, jag älskar er.


kommer lite bilder när jag orkar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0