helgen

heej, helgen har varit toppen(y) på lördagen körde jag först match mot Kisa, vi vann med 5-1 :) yehy.
sen efter matchen stannade jag, sanna och emma till på emmas land. Det var jätte mysigt där. åkte hem sen och åt. Sanna efter, och sen stack vi till emma, var ute i lekplaten med hennes lilla kusin. åkte hem käkade lite mumsig mat.,kinamat. Sen åkte jag tillbaka till emma där också matilda var . såg på eurovision son contest. jaop det var mycket skratt och så :) sanna vart lite trött mot slutet så hon drog vid 11 nånting, men matilda och jag stanna, och sen vart det gansla sent så vi bestämmde att vi skulle sova där. och ja mycket lyckad kväll (y) På sömdagen åkte jag till ikano med sanni saltpinne. köpte en avslutnings kläning. får se om jag har den eller om jag hittar nån annna. På kvällen sen så pluggade jag till mitt matteprov på måndagen (not) men det gick ganska bra ändå tror jag. aja ska sova snart är piss trött. hade! /kjm

image19image20

det fick bli en glad karin och en pix på trägårdsblomman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0