seriöst

usch, vet ni?

jag,jonte och mitch var och gick tipspromenad i skolan. Helt plötsligt kommer det en "gubbe" eller snarare en man i 24-27 års åldern och tar tag i mitch tröja, han börjar stamma och bryta på engelska och skriker om det var vi som kastade en snö boll på hans bil ? nej, det var inte vi, jag lovar är det ända jag får ur mig. Han släpper mitch och tar tag i jonte, frågar honom snabbt om det var han som kastade, innan han kastar ner honom på marken. skriker lite om att det är jätte farligt att kasta snöboll. Säger sedan att han ska döda oss nästa gång. alltså, guud jag hållde seriöst på att kisa på mig :S han var såååå himla nära på att smälla till mitch alltså. vi fattade ju ingenting eftersom vi INTE hade gjort något. Så kan man väl för fan inte göra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0