tattoo

I dag har det vart en sån där "inte göra nått" dag, dom behövs verkligen ibland. helgen var varit mycket roligt men gått för snabbt, vf är det inte 3 dagar på en helg ?, det skulle va perfekt (y)  aja i fredags var jag först på fotbollsavslutning och bla så delade dom ut "årets" nåting, haha lite sjuka kategorier om man får säga så. min var helst klart bäst pinsamast och klantigast. sen åt vi pizza och sen på kvällen gick jag på bio med markus <3 och jocke, såg patrik 1.5, haha den var bra (: i går så var jag med sanna  och anna vi tog lite foton, mest för att ha nått att göra. Dom tjejerna kan mn verkigen snacka med , dom är otroligt bra. sen på kvällen kom frida också, vi åt tjockt och hade det trevligt. kraaaaaaam /k





bara nåra av vad vi tog, men dom här tjejorna betyder så otroligt mycket för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0