Tar och slänger upp en lista jag med..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jarrå!
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag kommer ihåg att jag hade några, dock inte vad... haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inga av vännerna, men fick en till kusin om det räknas
4. Dog någon som stod dig nära? ingen som stod mig jätte nära, men bekanta vilket var väldigt sorligt
5. Vilka länder besökte du? sorligt nog tror jag bara det var finland?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ja många saker!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inga speciella datum, men gransnäs kommer jag dock aldrig glömma, aldrig!
8. Vad var din största framgång 2009? oj haha vetinte.
9. Största misstaget? där finns nog några stycken, fast inga jätteallvarliga nu som jag kommer på i alla fall som tur är
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? min handled blev stukad liksom min fot.. inget brutet som tur var
11. Bästa köpet? hm svårt! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och skor tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja många saker, mina nära och kära, gransnäs, fjällen, sommarn osv
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? finns ett par stycken, rätt många faktiskt!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag vill säga att jag var gladare, men sanningen är nog inte så är jag rädd, med undantag på gransnäs dock!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggade och tränade mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lata dagar framför TVn
18. Blev du kär i år? nope
19. Favoritprogram på TV? grey`s , dhw, oth, gg, vänner, biggest loser (haha) och många många fler :)
20. Bästa boken du läste i år? Twilight, new moon, eclipse, braking dawn..hehe
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja en ipod nano
22. Något du önskade dig men inte fick? ne jag tror inte det
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? kom inte exakt ihåg men jag var i alla fall på landet
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? hm, jo faktiskt att om man bara skulle lägga allt bråk på hyllan,  det skulle va galet bra.. jag skulle kunnat haft bättre självförtrående också..som pricken över i.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? bekvämt med en liten knor:)
26. Vad fick dig att må bra? nära och kära, små äventyr, varma sommarkvällar, härliga skratt och mycket mer.
27. Vilken kändis var du mest sugen på?  jadu, det finns så många snyggingar så har svårt att välja
28. Vem saknade du? innan gransnäs inte så många, efter gransnäs alldeles för många, just nu? bla nöt 1 och 2, hannapanna, lovisan och ett par andra härliga människor
29. De bästa nya människorna du träffade? gransnäsfolket helt klart! ja vet, mycket tjat om gransnäs men det var och är det bästa jag har gjort hitills!
30. Planer för 2010? nej dåligt med det, men det kommer det kommer!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar förbi en sväng :) Hoppas din dag varit bra!

2009-12-28 @ 22:24:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0