GLAD

åhh gud, åhh gud vad glad jag är! i morron åker vi till sälen, om en stund ska jag träffa några kompisar och sen på kvällen ut och äta, och inte minst med det... kom ni ihåg inlägget jag skrev om att massor med tröjor var borta? jag har hittat några av dom!! UNDER/BAKOM min garderob. håller ju på och packa och så för tillfället, och så kände jag att jag inte kunde ta in den understa lådan, det var liksom stopp. ( har int tänkt på det förr eftersom jag har en marsvinsbur framför den) så då tog jag bort lådan och titta vad som låg där asså! skit, min låda med tröjor är överful jämt så när jag tryckte på lådan så åkte säkert dom bakom den, utan att jag märkt det. det jag hitta va i alla fall:

-en vit tshirt
-en gul tshirt
-en rosa tshirt
- ett linne med tryck (paris)
- en hel svart tshirt
- blommigt linne (paris)
- en hel vit tröja
-en svart långärmad
-en rutig skjorta
-en brun långärmad
-en röd träningströja
- ett par underställs byxor. ´
- ett vit linne
- ett blått linne
 

dom har ändå varit borta rätt länge, en del tröjor har jag int tänkt på så mycket. men dom jag har tänkt på har jag faktist saknat. tråkigt liksom. men är hyper glad att jag hitta dom i alla fall, lite "nya" tröjor till våren liksom haha!
skriver mer sen, måste återgå att packa! många pussssar /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0