stronger alone

hallojsan. var på ikano i dag. åkte ner själv men mötte efter en stund matilda så gick lite med henne:) skulle titta efter ett par skor jag sett på tha internet, de här nedanför, tycker de ser väldigt snygga ut på bilden men de har inte kommit in än så får vänta ett tag. De passar dessutom min ekonomi bra! köpte en väska och lite trosor också. Den randiga tröjan och västen köpte jag här om dan när jag var på stan med frida. Efter ikano åkte jag hem och duscha lite sen åkte jag till mormor med familjen och träffade mina uuuur gulliga små kusiner. Efter det drog jag iväg till anna där också sännu och nea var, cilla först lite framför melodifestivalen, gick en liten promenad och sen såg jag nea och anna på hot chick. sannu den skit ungen dissa oss för step up 2 ! i morron ärre dans och plugg som gäller, hugs /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0