the music around me

Det var lördag i går och jag kännde mig fortfarande inte helt frisk, var matt och så men åkte ändå ner till stan med mamma, köpte jacka till sälen. blev en hel svart. kanske lite tråkigt med svart på svart men allt snyggt var verkligen utplockat. och inte visste jag att alla skidjackar var så himla dyra :O min låg över tusenlappen och var ändå på rean ? :O och jag försökte ändå titta efter den billigaste...  aja det blev i alla fall den. Var hemma några timmar, såg lite på melodifestivalen och sen gick jag ut. hade ont i halsen redan från början men var ändå ute några timmar , tyckte det inte var så kul längre + att halsen nästan döda mig, så jag drog hem rätt tidigt. såg ett oth avsnitt och sen somna.

I dag, söndag. har jag varit och dansat. det var jätte kul, fast hållde på att "svimma" ett tag på slutet... usch, man känner verkligen i kroppen att man har legat i sängen i en vecka. I morron är det skola, får hoppas det går bra och att jag inte har halkat efter allt för mycket. ciao! /k

 
en bild från saknade cb och stockholms helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0